reklama

Momentky z Bagdadu

Mam kamarata, je mlady, talentovany, smutny aj optimisticky, chudobny a zaroven bohaty. Je mestske dieta a ma citlive oko. Miluje svoje mesto aj ked znicene a miestami spinave pretoze vie ake bolo predtym. To co zachyti jeho druhe oko je iba prislub niecoho lepsieho..on to tam vidi ...aj v tom starom a zdevastovanom...Deviateho aprila 2003 sa mu znenil zivot..k lepsiemu. Ked odchadzal poprosila som ho aby mi doniesol suvenir. Doniesol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

stare domy mali kedysi taketo vnutorne atria..

veza Bagdadskej Univerzity

Obrázok blogu

najstarsia s mesit..

Obrázok blogu

pozhlad na jednu zo starych casti mesta..

most cez rieku Tigris v pozadi niekolky znicenych Sadamovych budov..

jedno z predmesti...

Obrázok blogu

zapad slnka..

pokracovanie na buduce...

Foto: Eihab Namek

Soraya Alexiou

Soraya Alexiou

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od roku 1999 do roku 2007 som žila v Abu Dhabi.A teraz som už zase späť na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  MediaTranzitPolitikaVareskaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu