reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Soraya Alexiou

Soraya Alexiou

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Od roku 1999 do roku 2007 som žila v Abu Dhabi.A teraz som už zase späť na Slovensku. Zoznam autorových rubrík:  MediaTranzitPolitikaVareskaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Frankenstein v Bagdade

Soraya Alexiou

Frankenstein v Bagdade

Zdravím vás všetkých, ktorí ste pred viac ako 13 rokmi čítali moje blogy. Áno, už je tak strašne dávno čo som naposledy niečo zverejnila. Odvtedy sa môj život podstatne zmenil. Ale tento blog nebude o mne. Bude o zaujímavej knihe

  • 30. jan 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 609x
  • 0
Cigaretka na záchode a retiazka od Saddáma

Soraya Alexiou

Cigaretka na záchode a retiazka od Saddáma

Pred niekoľkými týždňami pri pozeraní správ ma upútal jeden príspevok. Ďalší samovražedný výbuch zamínovaným autom v centre Bagdadu, pri ktorom okrem iných zomreli aj tri žiačky školy, v blízkosti ktorej sa táto teroristická akcia udiala. Výbuch zasiahol aj okoloidúci autobus, ktorý viezol deti z tej školy. Takýchto a podobných správ sa denne odvysiela mnoho, veď „ľudské“ bomby sú v Iraku teraz v móde. Ale táto bola pre mňa iná ako všetky ostatné. Prečo? Pretože do tej istej školy som kedysi chodievala aj ja.

  • 14. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 9 435x
  • 23
Nuda v meste

Soraya Alexiou

Nuda v meste

Dnes som začala svoj prvý pracovný deň (tu sa víkenduje vo štvrtok a v piatok) tak, ako už tradične, čajíčkom s mliekom (anglický snobizmus, ale mne to chutí) a prečítaním denníka SME a samozrejme všetkých nových článkov na blogu, ktoré vyšli počas týchto dvoch dní. Ako tradične sa mi vôbec nechce pracovať, po víkende mám vždy taký útlm, najradšej by som si ešte pospala zababušená v perinke, prečítala dobrú knižku, dala voňavý kúpeľ a presedela vo vani aj celý deň. Neviem prečo, ale cez víkend na to nemám čas…, ale nie o tom som chcela.

  • 11. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 592x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu